Preskoči na sadržaj
Naslovnica » Bilten » Bilten br. 1/2019 » Javna ustanova za upravljanje zaštićenim dijelovima prirode i ekološkom mrežom Virovitičko-podravske županije

Bilten br. 1/2019

Javna ustanova za upravljanje zaštićenim dijelovima prirode i ekološkom mrežom Virovitičko-podravske županije

Javna ustanova za upravljanje zaštićenim dijelovima prirode i ekološkom mrežom Virovitičko-podravske županije

1. Koje aktivnosti ste vi kao korisnik poduzeli kako biste uspješno savladali eventualne prepreke koje se događaju tijekom provedbe projekta?

Prije svega najvažnija nam je bila dobra i kvalitetna priprema projekta što u konačnici znači i uspješno savladavanje eventualnih prepreka koje nas kao Korisnika bespovratnih sredstava mogu čekati tijekom same provedbe. Formiranje stručnog i kvalitetnog tima koji će raditi na provedbi ovako zahtjevnih projekata je od presudne važnosti. Svakako moramo naglasiti kako bez stručne i tehničke pomoći Razvojne agencije Vidra, koja nam uvelike pomaže, neke prepreke bi za nas kao Javnu ustanovu bile nepremostive. Uz naš nadasve stručan i iskusan projektni tim vjerujemo kako ćemo uspijeti premostiti sve eventualne izazove na koje bi mogli naići tijekom realizacije našeg projekta.

Projekt „Posjetiteljski centar Dravska priča“ najveći je i najznačajniji projekt, kojem je nositelj Javna ustanova za upravljanje zaštićenim dijelovima prirode i ekološkom mrežom Virovitičko-podravske županije, a sam Posjetiteljski centar Dravska priča nastavak je ulaganja u infrastrukturu bivšeg ljetnikovca grofa Draškovića u Noskovcima. U okviru projekta uredit će se multimedijalni interaktivni postav u podrumskom dijelu objekta Posjetiteljskog centra, a u potkrovlju će se izgraditi zimski vrt. U budućnosti će Dravska priča posjetiteljima nuditi i kanue kojima će moći ploviti rijekom Dravom, a imat ćemo i mobilni hologram. Realizacijom projektnih aktivnosti Posjetiteljski centar će nuditi interaktivan, inovativan i svima pristupačan doživljaj prirode.

2. Što biste iz stečenog iskustva poručili drugim korisnicima projekata?

Uz prethodno spomenutu dobru pripremu i  naš stručan projektni tim,  kao dodatni benefit, svakako bi istaknuli, korištenje mogućnosti komunikacije s djelatnicima SAFU-a jer nam je zajednički interes i cilj da se ovaj naš projekt uspješno realizira uz poštivanje svih projektnih ugovornih obaveza kao i zakonskih propisa. Uz to, svakako bi spomenuli pohađanje besplatnih  edukacija koje se organiziraju za nas korisnike bespovratnih sredstava na početku ali i tijekom provedbe naših projekata.

3. Na koji način se dobrim planiranjem može prevenirati otežana provedba projekta?

Prema našem iskustvu, dobro i kvalitetno planiranje uvijek pomaže. No, koliko god mislili da ste sve predvidjeli, dogode se neke nepredviđene situacije stoga je važno biti otvoren za prilagodbe i moguće kompromise, a sve u cilju pravilne i pravovremene realizacije projektnih aktivnosti i zadanih ciljeva. Također, u samom procesu provedbe, osim dobrog planiranja važna je i profesionalna suradnja te dobra dvosmjerna komunikacija svih dionika uključenih u provedbu projekta.

4. Koji dio tijekom provedbe vam je bio najizazovniji?

Velike javne nabave, a posebno izvođenje građevinskih radova, s obzirom na velik broj projekata u provedbi na području Virovitičko-podravske županije i probleme sa nedostatkom radnika u građevinarstvu, te nepreviđenim situacijama u realizaciji, do koji, bez obzira koliko se detaljno i dobro pripremili, uvijek dođe.

No, projektni izazovi su tu da se rješavaju, a kada je projekt gotov, zadovoljstvo učinjenim, potisne sjećanje na sve eventualne neugodne situacije.

Bilten
Povratak na vrh