Preskoči na sadržaj
Naslovnica » Bilten » Bilten br. 3/2019 » Opća bolnica Dubrovnik

Bilten br. 3/2019

Opća bolnica Dubrovnik

Opća bolnica Dubrovnik

1. Za početak, molim Vas predstavite nam ukratko projekt “Objedinjeni hitni bolnički prijem” i koja su poboljšanja vidljiva nakon provedbe istog?

Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte  koji se financiraju iz Fondova u financijskom razdoblju 2014. - 2020. "Objedinjeni hitni bolnički prijem" kojim su nam dodijeljena sredstva u iznosu od 20.000.000,00 kuna potpisan je 12. svibnja 2017. godine. Razdoblje provedbe projekta je bilo 47 mjeseci, odnosno od 8. rujna 2015., kada je izrađena studija izvedivosti s analizom troškova i koristi, do 8. kolovoza 2019. Cilj projekta bila je uspostava Objedinjenog hitnog bolničkog prijema Opće bolnice Dubrovnik kako bi se povećala dostupnost hitne zdravstvene skrbi pacijentima uz istodobno povećanje njezine kvalitete. S obzirom kako smo tek započeli s radom u novom prostoru, ne možemo još definirati točna poboljšanja nakon provedbe samog projekta, no adaptacijom postojeće bolničke zgrade unutar kompleksa bolnice te nabavom i ugradnjom suvremene opreme svakako očekujemo povećanje dostupnosti zdravstvene skrbi za hitna stanja, optimizaciju poslovnih procesa bolnice u zbrinjavanju hitnih stanja te kvalitetnije i brže pružanje hitne medicinske pomoći. Ciljane skupine obuhvaćaju stanovnike Dubrovačko-neretvanske županije kao i  turiste koji borave na tom području tijekom godine.

2. Koje pripremne aktivnosti ste vi kao korisnik poduzeli kako biste uspješno savladali eventualne prepreke koje se događaju tijekom provedbe projekta?

Obzirom da je Objedinjeni hitni bolnički prijem prvi projekt u Općoj bolnici Dubrovnik koji je financiran od strane Europskih fondova bio je veliki izazov za sve nas koji smo na njemu radili. Od velike pomoći su bile edukacije i radionice koje su se održavale u Središnjoj agenciji za financiranje i ugovaranje te dobra suradnja s našom voditeljicom projekta gđom. Marijom Čakarić Bjelobrk. Također, od velike pomoći nam je bila i Regionalna razvojna agencija DUNEA.

3. Što biste, na temelju svog iskustva, poručili drugim korisnicima projekata te na koji način se dobrim planiranjem može prevenirati otežana provedba projekta?

Poručio bih im da obvezno sudjeluju na edukacijama i seminarima kako bi bili ukorak s informacijama jer su informacije u poslovnom svijetu najvažniji resurs s kojim raspolažemo. Također, poručili bismo im kako je stalna komunikacija unutar tima, s nadležnim tijelima i voditeljem projekta, ključna za uspješnu provedbu projekta. Većina mogućih problema se može riješiti planiranjem provedbenih aktivnosti po fazama projekta.

4. Koji dio tijekom provedbe vam je bio najizazovniji?

Meni osobno, najizazovniji i najzanimljiviji dio, bila je organizacija završne konferencije za medije na kojoj smo javnosti i prisutnim gostima predstavili naš projekt na kojem smo naporno radili. Koristim ovu priliku za zahvalu svima, posebno mom timu koji su uložili dosta svog truda i vremena, kako bi i uz ostale poslove koje svakodnevno obavljaju, projekt Objedinjenog hitnog bolničkog prijema uspješno doveli do kraja.

Bilten
Povratak na vrh